wtorek, 12 marca 2013

Birthday Party

Witajcie, już mamy marzec, niedługo wiosna na dobre zawita w naszych sercach i mam nadzieję, że w pogodzie również. Potem egzaminy gimnazjalne, mnóstwo nauki, a ja jeszcze nawet nie zdecydowałam się do jakich szkół zamierzam składać papiery. Ojj trzeba się poprawić ;) Niedawno moja przyjaciółka Roksana miała urodzinki. Wraz z Wiki postanowiłyśmy zrobić jej niespodziankę - urodzinowego torcika. Mimo dość długiej pracy nad owym dziełem (bo aż cztery godziny) to się opłacało. Wyszedł przepyszny!


Nie ma to jak zabawy z roztopionymi piankami marshmallows :)
Do biszkoptu dodałyśmy barwnika różowego także w środku ciasto było biało czerwone, ponieważ jako krem posłużyła bita śmietana odpowiednio zaciągnięta, aby się nie rozlewała. 
Pozdrawiam! :)


6 komentarzy:

  1. Jaki aapetyczny ! Twoja kumpelka ma fajna koszulkę z Marleyem !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj był, a co do koszulki to również mi się podoba! :)

      Usuń
  2. Haha, musiałyście mieć niezłą zabawę.;D Na początku nie wiedziałam co to jest, myślałam, że jakaś farba;p A wy te pianki rozpuściłyście w garnku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo śmiechu było, oj dużo :) Pianki rozpuściłyśmy w metalowej misce, wkładając ją do garnka z gotującą się wodą, potem dodałyśmy trochę cukru pudru, aby masa była bardziej tęga :D

      Usuń
  3. Super blog, zapraszam do mnie stylenek.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń