poniedziałek, 29 października 2012

Domowa wyprzedaż ;)

Witajcie! Mam dla Was nową wiadomość. Raz na jakiś czas będę zamieszczała na blogu posty, gdzie będą ukazane różne ciuszki, które bym chciała sprzedać z różnych powodów. Jednym z nich jest przykładowo to, że mam mnóstwo t-shirtów, także nie wszystkie mi są potrzebne. A poza tym mama ciągle mi mówi, że mam za dużo ciuchów i mam coś z nimi zrobić. Myślę, że są za fajne na to żeby wydać je kuzynce ;P I oto wpadłam na taki pomysł. Zapewniam, że ubrania są w bardzo dobrym stanie, bez żadnych wad fabrycznych. Myślę, że ceny w żadnym stopniu nie będą wygórowane i transakcje będą przebiegały pomyślnie ;)

Już dzisiaj możecie zobaczyć pierwsze propozycje, mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

Szara bluzka z krótkim rękawkiem
ROZMIAR S/M
Cena: 10zł
Opis: Wygodna, miła w dotyku z małą kieszonką po lewej stronie na poziomie biustu.


T-shirt z napisem "I hate cute"
ROZMIAR S
Cena: 10zł


T-shirt z napisem "I love my boyfriend"
ROZMIAR S/M
Cena: 10zł


T-shirt z napisem "3 wise men... you gotta be jokin!"
ROZMIAR S
Cena: 10zł


T-shirt z napisem "Love has no face, get your sound"
ROZMIAR M/L
Cena: 10zł


T-shirt z golfem z napisem "Sexually deprived for your freedom"
ROZMIAR S/M
Cena: 10zł


T-shirt z napisem "Drinks first. Sex later"
ROZMIAR S/M
Cena: 10zł


Bluzka na ramkach H&M
ROZMIAR S
Cena: 10zł
Opis: Czarna bluzka, materiał miły w dotyku. Na środku są guziczki, które można rozpiąć. Ogólnie bardzo wygodna.

Proszę o wyrozumiałość, ponieważ światło nie pozwalało na zrobienie lepszych zdjęć, poza tym sprzęt jest w naprawie także myślę, że kolejne będą lepsze.

Jeśli przypadło Wam coś do gustu to proszę o kontakt na numer gg: 26355269
Do każdej ceny należy doliczyć koszt przesyłki (ok. 3zł).
Więcej dowiecie się pisząc do mnie ;)


6 komentarzy:

  1. Kurczę, mam nadzieję, że aparat szybko wróci z naprawy, bo inspiracje jesienne uciekną. :c słabe światło było, więc zdjęcia nie są za dobre. :< ale ogólnie jest git. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, miło się czyta twojego bloga... xDD

    wymuszony-usmiech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne bluzkii . ;p Pozdrawiam . ^^

    OdpowiedzUsuń