niedziela, 9 września 2012

My little list :)

No tak, wraz z nowym rokiem szkolnym doszedł jeszcze obowiązek zaliczania spotkań, mszy, różańców itp. w kościele. Niestety ostatnio baardzo zaniedbałam ten obowiązek i to czy zostanę dopuszczona do sakramentu bierzmowania jest nadal rozważane. 
Liczę jednak na dobroduszność ks. Stanisława :) 

Ale nie o tym chciałam dzisiaj pisać. Otóż postanowiłam zrobić sobie mini listę zakupów, którą - mam nadzieję, zrealizuję jak najszybciej. 
Gdy tylko wpadną jakieś pieniążki to zamierzam zaszaleć : D 

1. Torba
Myślałam o takiej na dłuższym pasku i dość obszernej, aby wszystkie lekcje się zmieściły. 
 2. Bluza
Ostatnio przymierzałam taką fajną "bejsbolówkę", jednak nie musi to być koniecznie ten typ.


 3. Książka do WOSu, chemii i EDB
 No właśnie, jeśli ktoś z Was posiada którąś z tych książek i byłby zainteresowany odsprzedaniem mi jej, prosiła bym o niezwłoczny kontakt! :)

 4. Maskę do resuscytacji krążeniowo oddechowej
Może trochę nietypowy element na mojej liście ale cóż, potrzebna do edukacji dla bezpieczeństwa. 
Mam nadzieję, że tą całą czynność zdam na piątkę!


5. Ochraniacz na nadgarstek
 Ponieważ moje "napadowe wypadanie palca ze stawu" znowu powróciło : /


6. Buty
Chciałam sobie kupić nike ale nadal się zastanawiam czy nie wolę vans'ów...
A Wy, co byście wybrali na moim miejscu? 

VS


 7. Tusz do rzęs
Dzięki temu że moja mamusia mi go kradła została już tylko resztka...


8. Perfum
Ten znam na wylot, ponieważ w szkole często z niego strzela Wiki :)


9. Doładowanie
 Ajj no właśnie, zablokowali mi dzisiaj konto!


10. Mleko zagęszczone
Mmmm, coś na osłodę każdego dnia :)


Już niedługo moje urodziny także naciągnę trochę rodziców, aby wszystkie elementy z listy zostały zakupione!
Pozdrawiam! :)

2 komentarze:

  1. Ja też muszę sobie kupić torbę :D. A tak poza tym to na twoim miejscu wolałabym vansy!

    OdpowiedzUsuń