niedziela, 29 lipca 2012

Whistle babe..

Trzeba się wziąć do roboty, szczególnie teraz gdy pogoda się popsuła... Zaczęłam od porządków w domu. Ile rzeczy można znaleźć! Zagubione dresy, pamiątki z wycieczki ;) Jeeju jak to szybko zleciało, już połowa wakacji za nami. Niestety z powodu pogorszenia się pogody nie pojechałam nad morze z Wiki, ale nadrobimy to jak nie w tym to w przyszłym tygodniu. A może akurat namiot zdąży wyschnąć bo tych ulewach...

Od pewnego czasu poluję na jakieś ciekawe sandały ale nie kupiłam jeszcze nic szczególnego. Oto kilka obiektów, które wpadły mi w oko:

CCC
Cena : 49,99zł

CCC
Cena : 49,99zł

Deichmann
Cena : 79,00zł

CCC
Cena : 49,99zł

CCC
Cena : 49,99zł

Bershka
Cena : 49,00zł

Bershka
Cena : 99,90zł

Deichmann
Cena : 79,00zł

Mam nadzieję, że w najbliższym czasie wybiorę się do jakiegoś centrum handlowego i wybiorę coś odpowiedniego dla siebie :)

 A tu macie zdjęcie z ostatniego wypadu na plaże :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz