czwartek, 5 lipca 2012

Dzień dziobaka ;)

Może ta notka będzie trochę nietypowa ale co tam, musiałam to zrobić! Otóż moją ulubioną postacią z kreskówek jest PePe Pan Dziobak (o ile dobrze pamiętam to już wspominałam o Nim w którymś poście). Występuje on w bajce Fineasz i Ferb. Dzisiaj na Disney XD obchodzimy "Dzień Dziobaka" od godziny 7:15. I choć nie będę mogła obejrzeć serii odcinków z najlepszymi występami Agenta Pe, (ponieważ w tym czasie zbieram truskawki) to znając moją siostrę Julię, będę miała przyjemność obejrzeć kilka pasjonujących filmików z tego zdarzenia - nagranych telefonem :)

Tu jesteś Pepe! No właśnie... Otóż PePe Pan Dziobak wiedzie podwójne życie. Raz jest miłym, niezbyt kłopotliwym aczkolwiek nadzwyczajnym domowym zwierzątkiem a zaś w drugim wcieleniu tajnym agentem.

" Oto jaja znoszący ssak, który rusza na akcje! 
Oprócz wielkich, płaskich stóp ma bobrzy ogon oraz dziób!
To PEPE, PEPE PAN DZIOBAK! Możesz mówić Agent PE.
Aaaaaageeent Peeee! "

Czy on nie jest słodki? :)




Moje marzenie... Mieć chociaż jedną z tych rzeczy!

" A niech Cię PePe Panie Dziobaku!!! "

Mam nadzieję, że mimo mojej małej fobii nadal będziecie chętnie odwiedzać mojego bloga :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz