niedziela, 6 maja 2012

Dziękuję!

Taki niepozorny pomysł... A co mi tam, założę bloga, może być ciekawie. No tak, ale pewnie znając życie znudzi mi się po jakimś miesiącu. Właśnie tak myślałam na samym początku. To był styczeń, doskwierała mi nuda, nie chciało mi się nawet wychodzić z domu. Jednak gdy dodałam pierwszego, drugiego, trzeciego posta, wciągnęło mnie. Po zaczerpnięciu opinii wielu osób okazało się, że blog może się podobać. Teraz gdy jest już maj, minęło 5 miesięcy od założenia bloga, mam jeszcze większy zapał do kontynuowania tego co zaczęłam zimą - ale to wszystko dzięki Wam.


  Pragnę Wam podziękować z całego serca za to, że jesteście, że motywujecie mnie, abym pisała dalej. Bez Was mój blog by nie istniał. Dziękuję za każdy komentarz jaki zostawiliście po sobie. Każdemu kto dodał się do obserwatorów jestem bardzo wdzięczna. Teraz gdy ich liczba przekroczyła 50, myślę, że dociągniemy nawet do setki! Mam nadzieję, że dalej będziecie tak chętnie go odwiedzać :)

Dziękuję!

7 komentarzy:

  1. Ja go będę odwiedzać zawsze no może nie zawsze bo czasem , mogę zapomnieć ..ale to rzadko ..A co ja bym zrobiła bez takiego cudownego bloga ..! Nie wiem sama ..;)Świetny pomysł na zdjęcia..
    Życzę kolejnych 5 miesięcy ..;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również będę go odwiedzać :P


    P.S
    Masz na prawde bardzo ładne i długie paznokcie (na zdj.) ^^ Co ty z nimi robisz? (bo moje coś nie chcą rosnąć)

    Pozdrawiam i życze coraz większej ilości obserwatorów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Jeśli chodzi o moje paznokcie to chyba mam to w genach (moja mama zawsze miała długie, zadbane). Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. Zostałaś otagowana : ) Więcej info na moim profilku pod ostatnią notką : )) ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma za co ;)
    Po prostu masz wspaniałego bloga i tyle ;*
    Pozdrawiam :)
    Może wpadniesz ?
    http://olimpia1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń