piątek, 20 kwietnia 2012

Shoes and accessories

Planowałam rozejrzeć się po kilku sklepach internetowych i poszukać jakiś fajnych butów. Ale na stronie CCC nie wygodnie mi się oglądało to postanowiłam z niej zrezygnować. Potem odwiedziłam Deichmanna i postanowiłam, że pozostanę przy tej stronie i dodam kilka obiektów, które wpadły mi w oko.

Buty na koturnach są bardzo modne w tym sezonie. 
Sama ostatnio kupiłam sobie coś w tym stylu.

Sandały! Jak na nie patrzę od razu przypominają mi się wakacje.
W większości sklepów już leżą sobie ładnie na półeczkach :)

W najbliższym czasie muszę sobie kupić nowe trampki.
Uważam je za jedne z najwygodniejszych butów.
W dodatku są teraz na topie, szczególnie te kolorowe!
Coś wygodnego a za razem ze szczyptą elegancji...
Po prostu tak jakoś wpadły mi w oko!


Sportowa torba to jest to czego szukam od bardzo dawna...
Jednak większości które mi się podobają mają dość wysokie ceny.

A ta torba szczególnie przypadła mi do gustu,
 ponieważ wygląda jak taki worek, coś tego rodzaju.
Fajnie by się tam wkładało mnóstwo przeróżnych gadżetów :)


Mała, zgrabna torebeczka w przyjemnym kolorze.

A Wam, która z propozycji najbardziej przypadła do gustu? :)

3 komentarze:

  1. myślę, że każda dziewczyna w głębi siebie ma wielką ochotę na wysokie buty, ale nie każda ma w sobie odwagę, by je założyć. ;) oczywiście trampki są bardzo wygodne, ale czasami warto poczuć się naprawdę kobieco i wskoczyć w np. baleriny na koturnie, ażeby tak się poczuć: obcas, koturna, platforma, mogą być niewysokie. ;) myślę, że trampki jak i wysokie buty są dobre do udowodnienia sobie jaką jesteś dziewczyną. ;) ale nie po butach stwierdzamy czy dziewczyna jest "puszczalska", bo jeśli tak naprawdę będzie nosić buty, które dla Was będą wyglądać dość wyzywająco, powiecie że "ta to pewnie z każdym", a tak wcale być nie musi, może takie buty nosi by nabrać odwagi czy pewności siebie. ;) tak więc i tak pewnie nikt tego nie przeczyta, ale co tam. ;) pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń