niedziela, 16 grudnia 2012

Caritas

Znów Was zawodzę! Już nie wiem jak to mam wynagrodzić. Wiecznie jakieś awarie, ostatnio zmieniali nadajnik od internetu, potem nie było prądu, codzienne jeżdżenie na roraty do kościoła i jeszcze podciąganie ocen ze wszystkich przedmiotów. Ile dzisiejszy nastolatek może udźwignąć?!?! :)


  Jednak pisanie dla Was sprawia mi ogromną przyjemność i mimo, iż posty nie pojawiają się zbyt często to nie potrafię z tego zrezygnować. Mam nadzieję, że po raz kolejny mnie zrozumiecie. 

Ten tydzień był bardzo pracowity. Poprawy ocen z przeróżnych przedmiotów, przygotowywanie się do akcji, której celem było zebranie żywności dla dzieci z najuboższych rodzin z mojej okolicy. I w końcu pomoc organizatorom. Należę do Caritas wraz z moimi przyjaciółkami więc miałyśmy nie lada zadanie. W piątek i sobotę stałyśmy w biedronce i zachęcałyśmy klientów do wsparcia naszej zbiórki. 







Udało nam się zebrać bardzo dużo produktów! Wszystkim, którzy wsparli naszą akcję z całego serca dziękujemy. Mimo tego, że stałyśmy ponad 10 godzin to z uśmiechem na twarzy zachęcaliśmy ludzi, aby się przyłączyli. Dla nas to dwa dni właściwie spędzone w miłym towarzystwie, a dla tych dzieci to szansa na choć tak skromne, ale jednak gwiazdkowe prezenty ;)

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz