czwartek, 21 czerwca 2012

For fun

Dzisiejszy dzień nie zaliczam do tych najlepszych, ponieważ koleżanka która miała kupić ode mnie książki w ostatniej chwili się wycofała. Ale od razu znalazłam kogoś na jej miejsce także nie jest źle ;) Z braku pomysłów na spędzenie wolnego czasu (pomijając chęć napisania jakiejś notki na bloga) weszłam na kilka stron internetowych dzięki którym uśmiech pojawia mi się na twarzy. Proszę, oto kilka najciekawszych obrazków:
 W tym roku już chyba 10 razy tego doświadczyłam dzięki kuzynowi :)

Hmmm.. Skojarzenia :D

Sprawdź to się przekonasz człeku ;P

Pamiętacie tę zabawę? ;>

SZOK ;o

Bruuuuuuuuum :)

Głupota ludzka nie zna granic...

Iiii haaa! :]

"Ejj miałaś wziąć tylko jednego!"

o.O

Mam nadzieję, że dostarczyłam Wam choć malutką dawkę śmiechu!
Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Och mi dałaś bardzo dużo dawkę śmiechu ..! Haha

    OdpowiedzUsuń
  2. hehe trik z ręką i harleyem to cały czas aktualne :P pomijając już zabawy na placu zabaw :p

    OdpowiedzUsuń