środa, 23 maja 2012

Wycieczka do telewizji...

Dzisiaj był wyjątkowy dzień w naszej szkole, ponieważ pojechaliśmy do telewizji - dokładniej TVP Bydgoszcz. Koszt tej wycieczki wynosił 10zł. Stwierdzam, że się opłacało. Chociaż szczerze mówiąc dużo nie zapamiętałam ale to co widziałam było godne uwagi :) Mieliśmy możliwość wejścia na plan (ale pusty) i zobaczyć na jakim tle będzie "Strefa Euro". Chciałam to dzisiaj obejrzeć ale jakoś wypadło mi z głowy. Było też dużo śmiechu gdy mój wychowawca prawie przewrócił rekwizyt - zegar Big Ben! Macie tu kilka fotek. Z góry przepraszam za ich jakość, gdyż robiłam je w pośpiechu i w dodatku telefonem...

Olyywa i Wiki ;*

Rozmazana ale zawsze - scenografia :)

Z Wiki <3 No to mamy nowe prezenterki :)

Ahh ta jakość :( No popatrzcie, niedługo przerosnę wieżę Eifflę!

A tu z Oliwką ;* 

 Podziwiam pracowników! Za nic bym się w tym wszystkim nie połapała :)


"Tylko niczego nie ruszać!!!" :D

Widok z reżyserki...

Tutaj odbierają te telefony od wszystkich :)

Brzydko wyszłam ale to jest chyba jedyne, w miarę wyraźne zdjęcie. 
Monika na żywo! :)


Pozdrawiam :)

2 komentarze: