sobota, 7 kwietnia 2012

Forever in my heart...

Witajcie! Dzisiejszy dzień to maaaaaasa roboty :) Najpierw kurze, okna a potem sałatka jarzynowa i sernik. Wiem jedno - po takiej dawce jedzenia jaką jutro dostarczę swojemu organizmowi z kanapy szybko nie wstanę :P Ale nie o tym chciałam napisać. Niedawno moja przyjaciółka Wika napisała notkę na swoim photoblogu na mój temat. Strasznie się ucieszyłam, tyle pięknych słów, tyle pięknych wspomnień! Pragnę jej dzisiaj za to ponownie podziękować, ponieważ bardzo mnie to wzruszyło i uświadomiło w tym, że ta nasza 10-letnia przyjaźń trwa do dzisiaj. 


Chciałabym przytoczyć fragment owej notki:
 " Siema. na zdjęciach z Moniką. <3 Wiesz, jesteś dla mnie jak siostra, której nigdy nie miałam i mieć nie będę. Dziękuję Ci za wszystkie dni spędzone razem, to były i będą najlepsze chwile mojego życia, czasami nie możemy się dogadać, ale i tak nie popsuje to naszej przyjaźni. Dziękuję Ci, że ze mną wytrzymujesz. <3 Wiem, że to nie jest łatwe i przepraszam za moje "humorki". :* W tym roku będzie już 10 lat jak się znamy. Ja pamiętam ten dzień jakby to zdarzyło się wczoraj. Co prawda to dziesięciolecie będzie dopiero we wakacje, ale po co mam czekać z tą notką tak długo? To można powiedzieć w każdy dzień roku. :* Razem się wychowałyśmy, zawsze byłyśmy podobne i zawsze moi rodzice i Twoi rodzice traktowali nas jakbyśmy na serio były siostrami. :) Nie pomijając Twojej babci i dziadka, którzy traktowali mnie jak wnuczkę. <3 Byłaś ze mną w trudnych chwilach i teraz nie wiem, czy też Cię tak wspierałam... Mamy tyle lat ile mamy, ale nadal śpiewamy te piosenki które śpiewałyśmy tam na hamaku jakieś dziewięć lat temu. To jest niesamowite, My jesteśmy niesamowite. Chciałabym czasami wrócić, do tych wakacji spędzonych razem, do wspólnych sylwestrów, urodzin i innych imprez. Dziękuję jeszcze za te nocki, wszystkie plany (zrealizowane i nie zrealizowane), gry w karty, rozmowy (szczere, długie, zabawne, dziwne, itp), rysowanie, grę w simsy, śpiewanie, fotki, spacery, wspólnie spędzany czas i wiele, wiele... wiele innych rzeczy robionych razem. Jednym zdaniem: 
DZIĘKUJĘ CI ZA WSZYSTKIE WSPÓLNE DNI, KOCHAM CIĘ! <3 :* 
Ta dziewczyna była, jest i będzie jedną z najważniejszych osób w moim życiu!  "

Jeszcze raz DZIĘKUJĘ <3

2 komentarze:

  1. Hej :)
    Super blog :D
    Supcio zdjęcie :)
    Czekam na konkurs :)
    Dodaje do obserwatorów :)
    I liczę na to samo jak mogę ;D
    Pozdrawiam Olimpia :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, konkurs postaram się zorganizować w najbliższym czasie :) Również pozdrawiam!

      Usuń